Prekės be defektų grąžinimas.
Prekę galite grąžinti dėl priežasčių, nurodytų Lietuvos Respublikos įstatymuose, tačiau tik tada, jei prekės įpakavimas nepažeistas (prekė turi būti nesugadinta ir jos pakuotė nepažeista / neatidaryta). Gavę prekę ir ją patikrinę pervesime Jums sumokėtus pinigus į nurodytą Jūsų banko sąskaitą. Siuntos gabenimo išlaidas apmoka klientas.
Prekės su defektais grąžinimas.
Jei norite prekę pakeisti, kai prekė Jums buvo pristatyta jau sugadinta (gamintojo ar transportavimo brokas), prekę pakeisime kita ta pačia preke, kita preke pagal atskirą susitarimą arba grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą. Siuntos gabenimo išlaidas apmoka UAB North ITPC
Ką daryti, jei prekė sugedo?
Už prekės taisymą yra atsakingas garantinio aptarnavimo servisas arba UAB North ITPC. Jei prekė sugedo, skambinkite +37066336645 arba rašykite [email protected] ir Jums suteiksime informaciją, ką daryti toliau.